korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Jobbig kväll..

Publicerad 2013-08-09 18:42:54 i Lisas Inlägg,

Var en riktigt jobbig kväll igår kväll.. Clara åt ej sitt kraftfoder eller hö.. Hon la sig ner i hagen. Det visade sig att hon hade nån slags kolik.. Ellinor får skriva mer om detta senare. Vi var där ganska länge iallafall Carina (ellinors mamma) var där hela natten. Jag och ellinor red runt i Tösse den dagen och det gick bra. Idag körde jag intervaller med Cosmos! Galoppera typ 5min sen skritt typ 3min sen galopp igen osv. Skrittade fram endå väldigt länge hade ej så himla lust att rida egentligen,Mådde ej så bra. Fast sjukt nöjd över ponnyn ändå, sorry för lite rörig inlägg haha :3
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela