korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Tydje!

Publicerad 2013-08-05 14:50:08 i Lisas Inlägg,

Red runt tydje idag på morgonen.
Första kan jag bara säga att de gick åt helvete inget sammarbete alls.. Han såg spöken precis överallt drog upp huvudet hela tiden? Ville inte alls arbeta som han alltid gör? Fattade den galoppen jag inte ville, korsgalopp och ja bara helt springig i galoppen? Så det vart helt kaos, vi var helt ovänner. Men på slutet gick de iallafall bättre.. Jag kunde få han i en lugn galopp även om jag red som en kratta.. Traven gick sådär på slutet den med.. Jaja alla har väl dåliga dagar jag hoppas han är bättre i morgon.. Eller om han vilar imorn får se. Imorn blir det en riktigt spännande dag! Håll koll på bloggen & DV!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela