korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Hoppning hemma i paddocken!

Publicerad 2013-07-30 02:52:16 i Lisas Inlägg,

Idag som sagt hoppade jag med mitt hjärta gick så sjukt bra! Red fram i både skritt trav & galopp. Red över lite bommar några gånger i varje varv i trav.
Sen började jag hoppa ett hinder på 50cm i trav och sen galopp! Hoppade dom hindren några gånger. Efter det började jag hoppa oxern först på 65 2gr sen höjde vi till 85cm hoppa drygt 2 gånger och sen höjde jag till 1,05 och WOW vad fint han hoppade! Han blir mer och mer säker nu, det var dessutom oxer på 1,05 vi har hoppat enstaka på 1m-1,05 men idag hoppade vi en "riktig" oxer på kanske 50-60cm bred och det var riktig bra gjort av min lilla pärla. Inga tvekningar bara kör!
Han har blivit så himla duktig min Cossi :') släng gärna in lite kommentarer så blir jag glaaad! Film kommer även inom kort!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela