korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

I'm Back!

Publicerad 2013-07-28 11:04:23 i Allmänt,

Heeeej! nu är jag tillbaka på korsningsponnys!
Ja vet inte men ni kanske fattar att det är Ellinor som skriver ? x)
 Ja tyckte det var dags att börja uppdatera här igen eftersom bloggen är ''ganska'' omtyckt :)
Ja igår hoppade jag lite granna med lilla pärlan, runt 80/90 cm kändes ganska bra även fast det var sjuuukt varmt och typ sämsta underlaget haha.. var lite svårt å hänga med också eftersom hon trodde att vi hoppade typ 1.10 hahah.. Kapacitet har hon ju iaf!, Idag tänkte jag ta lite repetition på det vi gjorde igår dock ska jag försöka slå mitt rekord på 90cm! hihi är lite nervös men tror hon fixar det om hon känner sig redo.
Kan uppdatera senare om hur det gått och så !
 
/Ellinor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela