korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Lite kaningodis + en underbar natt.

Publicerad 2013-07-30 17:42:16 i Lisas Inlägg,

Igår från idag har jag sovit hos bästaste Ellah med Natalie. Vi såg på en film åt Popcorn sen la vi oss Natalie somna typ direkt hahha men vi klia varandra lite på ryggen och så sen somna hon. Jag och Ellinor låg uppe till typ 4. Prata om lite smått och gott och klia varandra på ryggen. Jag älskar verkligen tjejen så mycket, bästa natten på länge.
Nu på morgonen åt vi frukost och sen for Natalie till karlstad. Så jag och Ellinor for ner till kryp in så jag köpte lite smått och gott till kaninerna, bla 2st knäcker för 27kr(betala en få 2) och typ blandgodis för 25kr. Mer uppdatering kommer efter stallet! :')
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela