korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Saknat?

Publicerad 2013-07-28 23:46:32 i Lisas Inlägg,

Åh jag var verkligen jätte göad för jag fick träffa bebis igen! Direkt han såg mig galoppera han emot mig, då fällde jag nästan en tår hur mycket ponnyn betyder för mig! Älskade ponny! Mockade och fixade allt i stallet först. Efter det tog jag in min glada ponny och borstade han länge haha, han såg ut som en skitgris! :') sen sadlade jag och tränsa honom, och jag väntade in honom för han vill alltid gäspa innan man tar in bettet,men istället försöker han ta bettet själv han bara "men hållå tränsa mig då " typ hahaha. Han var hur glad som helst när vi red ut tror han har saknat mig en aning och även att ridas hihi! Jobbade han ganska mycket i skritt på asfalten idag, han kändes superfin. Travade en bit och sen galoppera i samlad galopp en bit. Sen släppte jag han bara helt fri JÄVLAR vad han sprang helt sjukt! La till bockningar här och där och var helt enkel superglad! Sen skritta vi på långa tyglar hem genom tösse. Och nu håller jag på och torka morötter till kaninerna! :)
/Lisa

https://cdn1.cdnme.se/4123084/6-3/pic_51f57425e087c32ed16485f8.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela