korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Shopping/karlstad-Hööks

Publicerad 2013-07-30 23:39:50 i Ellinors Inlägg,

Imorgon ska jag åka till karlstad med pappa och syskon runt 11 tiden. Ponnyn har ju fått skav i ena mungipan och det läker under natten men när jag rider nästa dag får hon sår igen.. Det har även spruckit flera gånger så det runnit blod.. Tror det beror på att bettet sitter lite för hårt.. Ska iallafall köpa ett hack i morgon på hööks, tänkte även köpa något schabrak och en remontnosgrimma. Har alltid viljat ha en så imorgon är den min om strl. Finns!
Imorgon ska lilla pärlan få en välförtjänt vila efter 4 dagars hårdträning!
Det kommer hon nog tycka blir skönt :) ska bara åka ner å mocka göra hö och gosa med henne tänkte jag och kanske borsta och pyssla lite grann :) såklart se om grejerna passar också!
Uppdatering kommer imorgon, natti!
/ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela