korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Släppt in hästarna!

Publicerad 2013-07-29 11:32:43 i Lisas Inlägg,

Nu har jag vart och släppt in hästarna eftersom de regnar igår fick dom stå inne inatt, och kom ut vid 6imorse och fick gå in nu. Jag mockade ur Cosmos box innan han kom in kolla så alla hade vatten. Fast lär få mocka igen sen! Släppte in dom låste om dom och så. Så skulle jag gå å gosa med Cosmos få ser jag att hans öga har börjat rinna igen.. Jag tvättade det lite men det hjäplte endå inte så mycket.. Prova och skaka huvudet från den sidan och även puss, och han ser iallafall. Bara det inte blir värre.. Detta är andra gången nu .. Och dagarna innan har han haft hål i en tand och tandvärk vad kommer näst? Åh jag hoppas de bara blir bättre snart!
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela