korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Tillbaka!

Publicerad 2013-07-28 11:28:59 i Allmänt,

Ellinor tyckte vi skulle starta upp bloggen igen! Det tyckte jag va super!
Känns skönt att börja blogga igen.
Nu har jag iallafall varit på kusten sen i torsdags (4dagar) och åker hem idag, känns faktiskt rätt skönt då jag vill hem till mina älskade djur! Har snirklat och badat massor vart 20-22 grader i vattnet! Cosmos har bästa Ellah tagit hand om tusen tack! Han har dock vilat då han har haft tandvärk och hål i tanden.. Fast ellinor tog en promenad med Cosmos runt sandvarpet, så han har rört på si lite iallafall! Idag har jag väl tänkt å rida själv hoppas jag, men får se hur ont han har eller om han ens har det vi får se! Jag har saknat han så :(
I torsdags när vi åkte hit svängde vi in på torp & ikea och köpte lite grejor!
Uppdaterar senare efter jag vart i stallet!
Puss & kram skumbanan 🙊
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela