korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

1maj!

Publicerad 2013-05-01 21:01:02 i

Har haft en helt underbar första maj!
Red ner till sjön med mamma,carina &ellinor. Vi hade med fika å godis osv. Vi badade med hästarna sprang i vattnet och hade de super mysigt! Sen när jag å ellah skulle fika så stog cosmos å clara brevid varandra. Cosmos lukta eller klia clara på halsen.. Pang sa det och clara smällde till lillen :( hon kan allt vara lite "bitchig" hon med! Det gick som tur bra, jag hoppade upp och så ställde jag honom i vattnet så han fick kyla benet lite. Han fick ett skrapsår så de blödde lite. Somsagt gick de bra!
Jag fixade iordning såret hemma tvättade det, och sätte på flytande plåster. Sen fick dom gå ut å käka lite!
Så nu har jag nyss varit nere och tagit in dom och gett dom kvällsmat! Så nu säger jag God Natt!
Sry för rörigt inlägg!
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela