korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Bloggen är tillbaka !

Publicerad 2013-05-17 13:28:32 i

Ja nu börjar jag uppdatera bloggen efter en lång "vila". Det har varit väldigt mycket i skolan och med ponnyn osv .. Men nu ska jag verkligen skärpa mig !
Ja iallafall så i onsdags så tränade jag för en dressyr tränare vid namn Nina, det gick super bra, vi tränade mycket på övergångar och min handställning för jag vill gärna hålla händerna som en handväska .. Det gick iallafall super ! Sedan lastade vi på henne och åkte hem. När vi kom hem rafsade jag ihop hö lite snabbt och borstade av henne och packade ur grejerna. Som ni inte vet så fick jag hem en sadel i fredags tror jag det var ? Iallafall en jensen gomera super skön osv . Clara trivs jätte bra i den och jag med så antaglien blir det min nya sadel och senare får det bli en dressyr sadel! Idag står det uteritt på schemat , eftersom jag inte vart i skolan pågrund av min mage och huvudvärk så jag nästan svimmar så blir det en lugn tur :) ska träna massor av övergångar och tempoväxlingar och sådant. Förlåt för ett långt och ganska rörigt inlägg update kommer ikväll någon gång !
/ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela