korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Hoppning

Publicerad 2013-05-18 23:58:39 i

Ja hoppningen idag gick super bra ! Hoppade oxer på 90 och så dock var det sjukt varmt för lillen.. Men hon tyckte iaf det var kul haha ! Efter typ 3 skutt tog jag av henne sadeln och hon var DYNGSVETT haha jag skojar inte det rann om henne :') så hoppade oxer på 90 barbacka och hoppade små hinder osv :) tränade henne även på volten att gå på tygel och trampa under sig gick faktiskt över förväntan !efter vi hopptränat så fick jag spola av hela lillen :') nu står hon nog och sover eller nåt haha och jag har typ världens tråkigaste lördag .. Kollade nyss på dreamer för 13 gången haha !
/ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela