korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Ont..

Publicerad 2013-05-17 21:23:03 i Ellinors Inlägg,

Ja rubriken stämmer verkligen .. Gick ganska bra idag red barbacka eftersom det var så sjukt varmt ! Istället för övergångar och sånt så gick vi ner och badade . Gick bra sedan när vi gick hem så tig vi av dom tränsen utanför stallet medans dom betade och så lägger jag mig bak och fram, alltså mitt huvud på claras rumpa .. Det gick bra typ 10 min och sen så backade lisa henne och så börjar hon bocka typ 5 gånger .. Så jag sitter kvar 4 gånger och sedan känner jag att jag inte har ens en chans att sitta kvar så jag kastar mig av och landar på mitt ben .. Så nu ligger jag med stödbandage och kollar let's dance .. Ja vi får se hur det ser ut imorgon eftersom jag ska hoppa ...
/ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela