korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Sommar!

Publicerad 2013-05-18 00:57:30 i

Idag när jag skulle gå till skolan kände jag verkligen typ " första riktiga sommardagen" så sjukt skönt var det ute idag! Jag och ellinor gick ner å badade med hästarna idag! Red i kortbyxer och T-shirt, så härligt! Cosmos var pigg och glad. Bockade lite här och där. Galoppera i vattnet å hade sjukt kul! Sedan låt jag cosmos beta lite löst utanför stallet, det var jätte kul för han och springa in i den "stora sommarhagen" och bara springa iväg å busa med mig när jag skulle ta honom haha. Lillbubben, gosade och "lekte" lite på hans rygg. Satt bak å fram, låg raklång osv åkte också ner för rumpan på honom( aldrig vågat provat) Efter det slängde jag ihop lite hö och sopade, sen gick jag å ellinor hem till mig en stund. Jag tränade kaninerna lite, eller ja iallafall Doris. Hoppade med skrutten! Hoppade nog iallafall 50-60! Hon är så duktig, och hon är mer positiv nu, förut har de vart typ attackera min fot och "vägra" hoppa. Så det är jätte kul att hon gillar det nu äntligen! Hoppade några skutt med dumle också, ska träna han mer imorn. Men han fick mest springa runt och leka "fri" på gräsmattan :')
Nu ligger jag i sängen, nyss spelat bowling på wii med familjen men orkade inte va med mera!
/Lisa

https://cdn1.cdnme.se/4123084/6-3/pic_5196b48addf2b3359852c486.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/4123084/6-3/pic_5196b48f9606ee592547ae25.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela