korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Varmt !

Publicerad 2013-05-18 10:07:59 i

Ja idag är det verkligen varmt igen ! Jag ska hoppa idag men det blir inte förrens typ 7/8 eftersom det är så varmt ! .. Iaf sjukt skönt idag alltså, ska sätta på mig kortbyxor och linne och bara chilla i solen ett tag innan jag åker till stallet och mockar och rider osv :)
Mitt ben är väl sådär idag , har fortfarande ganska ont men det är mycket bättre idag än vad det var igår. LOVE VOLTAREN <3 haha nej men det blev bättre med voltaren :') ska försöka hoppa lite med båda kaninerna idag tror jag ska löshoppa zorrow och hoppa fengur i sele eftersom hon inte är van med att vara i sele än så måste hon vänja sig mer .
Ja snart är ju även sommarlovet här, känns sjukt gött och det bästa är ju faktiskt att clara är min denna sommarn.
Kan även meddela att jag haft henne i 2 månader och 4 dagar idag ! Sjukt vad tiden går fort !
/ellinor

https://cdn2.cdnme.se/4123084/6-3/pic_519734c6ddf2b3354170e414.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela