korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Hoppelihopp :)

Publicerad 2013-04-01 21:15:00 i

Banhoppningen gick så bra!
Först började vi med att ha teori, fredrik berätta hur det går till å vad man ska tänka på osv på tävlingsplatsen.
Sen gick vi igenom banan. Sen tittade jag lite på andra, efter de gjorde jag iordning Cosmos. Värmde upp och hoppade fram. Jag bestämde mig och hoppa 80cm gick så bra! Jag tappade stigbyglarna också haha, men sånt händer så jag hoppade utan. Sen hoppade jag ett extra i fas 2 haha, men det gick så bra! Fredrik sa att vi matchar
varandra så bra också! :'D Detta var ju dock bara träning, så jag är jätte nöjd! :')
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela