korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Horse show!

Publicerad 2013-04-28 21:13:07 i

Kom hem från gbg typ för 2h sen. Åkte ner till cosmos efter jag visat mamma vad jag köpt,provade sakerna dom passade rätt bra är lite osäker med schabraket men ska låta mamma titta. Och huvan ska vi sy in lite, var bara tvungen att köpa den! Fast den var lite stor i örona men mamma ska fixa det. Köpte iallafall benskydd,schabrak,huva,2nummerlappar,longeringspö & en namn skylt! Jag longera cosmos lite han skötte sig fint! Sen släppte jag han så vi busa å så :') tränade lite "inkalningar" och så löshoppa jag han några skutt. Tränade lite puss och bara myste! Nu har jag nyss duschat och ska borta ner mig under täcket och se på ponny akuten tänkte jag! Om de fortfarande går? :3
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela