korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Pigg ponny!

Publicerad 2013-04-30 10:21:12 i

Tänkte att jag skulle rida på fältet igår med cosmos, men det ändrade jag direkt! Jag skulle skritta upp för en backe då började han trava, jag bara jaja de kan han väl få om det är lättare haha. Sen så ökade han och öka tillslut fick han nåt spel och galoppera i full fart aww :') så jag bestämde att vi skulle köra lite intevaller istället. Vi galopperade lite innan på mindre sträckor,Skrittade i skogen osv. Efter det så galopperade jag kanske 1km på raken, gick jätte bra duktig ponny! Sen gick vi hemåt!
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela