korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Uteritt!

Publicerad 2013-04-07 20:30:37 i

Idag red jag och ellinor ut i tepgrimma med pollarna! Vi skrittade en ganska lång bit innan vi travade och galopperade. Vart så skönt. Vi red till ett fält och en super bra väg vi galopperade på! Sen hoppade vi över diken. Cosmos var lite fjantig.. Han ville inte hoppa över först och han har hoppat diken massa gånger! Han bjöd lxm sen helt plötsligt var han i gräset och käka usch han blir så stark haha! Så hållde han på å böka osv.. Så jag ramlade av 2 gånger eller ramla å ramla men haha, gled kanske.
Jag åkte ber för halsen när han drog ner huvudet utan att jag vart berädd haha så jag låg på backen å garvade som bara den haha.. Lite rörigt inlägg men jaja! /lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela