korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Dåligt med inlägg.

Publicerad 2013-06-16 17:42:35 i Allmänt,

Ja nu ett tag har jag varit dålig på att få upp inlägg men tiden räcker inte riktigt till och sedan känns det inte så värt att lägga upp en text på 10 rader och så är det ingen som ens läser det- Yeah you get it.
Ja iallfall imorgon är det Fredrik träning, dock vet jag inte hur det blir ännu eftersom hovslagaren inte vart här än och claras hovar växer utanför skon... Annars blir det långritt med gofika ;)
Igår så åkte jag och Lisa till stallet och red och så tog vi med oss kaninerna och åkte ut till min pappa och sov där själva- sjukt mysigt ! Kaninerna trivdes bra ihop och så dock är ju inte min hane kastrerad men de var brevid varande i olika burar :) Idag tog jag en barbacka tur runt sandvarpet med regnbyxor haha.. Sjukt lerig ponny osv..
Ja snart ska jag få mina pengar mamma lånat och då ska jag ju köpa min efterlängtade Nikon D3100 systemkamera! Har hört och sett massa bra om denna kameran och hoppas detta stämmer. Tycker det är värt att lägga pengarna på den eftersom jag vill ha en systemkamera att ta fina bilder med- fota andra eller fota på tävling.
Sen har jag ju såklart erfarenhet sen tidigare dock inte mycket men sätt en kamera i min hand och jag kan fota dig liksom. Ja, längtar iaf sjukt mycket. Kommer även komma film på ''min gård''  ute hos pappa till veckan kanske typ imorn eller tisdag :)
Ja sak även lägga in tidsinställda imorgon tror jag .
Hörs !
/Ellinor

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2013-06-16 22:35:06

Kan inte du också göra en rundtur i stallet där du visar lite mer dina saker och clara. Sen skulle det bara roligt om ni klippte ihop en video på en vanlig dag i stallet där ni mockar rider ryktar gör ordning foder osv... :-D

Postat av: Ellinor :)

Publicerad 2013-06-17 13:23:47

Ja visst det ska jag och vi fixa !:'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela