korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Duktig häst!

Publicerad 2013-06-11 21:15:16 i Allmänt,

Rubriken säger mycket! Cosmos var hur fin som helst idag! Vi gjorde mycket skänkel vikningar typ sicksack påvägen, gick jätte bra. Han gick i sån fin form idag! Vi galopperade alen (stavning) först tog vi det lungt och jag jobbade mycket i galoppen och han var superfin!
Sen när jag skulle bräsa på lite, jisses vad han sprang haha! Bockade och sprang hur fort som helst hihi! När jag kom hem spolade jag av honom, så fick han käka lite gräs medans jag putsade min sadel. Filmvisningen i stallet kommer imorgon kväll! :') den jag gjorde idag blev ej så bra men ni får se imorn! Dressyrträning imorgon kul! Hoppas på en fin häst!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela