korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Rolig dag/kväll

Publicerad 2013-06-15 00:04:53 i Allmänt,

Hej idag var jag först och kollade på Ellinors skolavslutning. Efter det åkte jag hem och sov/vila typ en timma. Sedan drog jag till stallet, jg tog hand om både Clara och Cosmos. Dock red jag ej clara utan jag mockade,bytte vatten och gjorde hö. Iallafall jag hoppade lite med Cosmos idag gick väl sådär han vart väldigt "seg" och lite tråkig haha! Vi hoppade iallafall 90 utan att riva. Han blir så himla slarvig, jg hade en oxer på 60-70 och han river typ hela hindret för han slarvar med bakbena haha! Hoppade lite småhinder å så. Sedan kom mina killkompisar ner, och Ted frågade om han fick rida, och ja självklart fick han det. Han kan ju ingenting haha! Men han travade faktiskt själv, och hoppade små kryss! Och förvånad blev jag, för han sa att det var kul! Han bara "det var faktiskt roligt" sen stack jag hem för att duscha sen gick jag hem till ted och var med ted,hampus,calle och moa. Haft en supermysig dag! Sen inga elaka kommentarer nu, ted kan inte rida men cosmos dog inte av det!
/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela