korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Tillbaka!

Publicerad 2013-06-09 20:40:00 i

Hej nu är vi äntligen tillbaka av en ganska lång "paus" Men skönt och börja blogga igen! Iallafall jag och Cosmos red runt sandvarpet idag, gick väl sådär. Han var väldigt stark och pigg, direkt jag försökte bromsa honom började han trippa. När jag rörde han med skänkeln galoppera han x) han vart iallafall väldigt pigg. Jag försökte och jobba honom i alla gångarter, men blev mest galopp. Shit va han sprang fort! For iväg och gjorde värsta bockserien haha! Ja men jag har ju iallafall en glad och positiv ponny. I lördags morgon hoppade jag även i paddocken, gick väldigt bra faktiskt! Hoppade bana på 90 enstaka hinder på 105 han är så duktig! Tränade också lite "omhoppningsvängar" på 90cm gick sjukt bra! Snart kanske jag vågar mig ut på LB :') jag kommer även börja "vlogga" så blir de lite roligare, så kommentera jätte gärna vad ni vill att jag ska göra/snacka om!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela