korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Uppstartad blogg- Ny design

Publicerad 2013-06-09 19:26:23 i Allmänt, Ellinors Inlägg,

Hej allihopa ! Nu är vi eller iallafall jag tillbaka på bloggen och jag hoppas att ni vill fortsätta kolla in bloggen och K O M M E N T E R A mycket ! då blir det mer filmer och mer uppdatering. Iallafall så mår Clara super bra hoppade i fredags hemma i paddocken gick sådär, ganska hård i munnen osv .. men men bara att fortsätta träna och träna.
Igår (lördags) så red jag ut med sporrar och testade henne hur hon var osv och det gick så sjukt braa ! tränade massa skänkelvikningar osv och hon var super duktig !
Idag så red jag också ut med sporrar och trönade skänkelvikningar och så, inte så mycket på formen.. 
Hon har ett sår åvanför mungipan som blödde i fredags så tar det ganska lugnt så får vi se vad som händer helt enkelt !
 
Nu för att göra bloggen roligare så tänkte jag börja vlogga och så göra typ 10 bästa av saker och ting och typ 10 saker jag ångrar att jag köpt. Alltså för min del så blir detta inte bara en hästblogg, även mina andra djur och min fritid osv :)
Så tipsa gärna om saker jag kan prata om kan även vara åsikts vloggar osv.
 
Har även tänkt sätta in nya kategorier , Ellinors inlägg och Lisas inlägg, mer uppdatering kommer om en stund ska kila ut till kaninerna och rensa rent i hela buren :D
/Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela