korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Var ett tag sedan!

Publicerad 2013-06-19 13:43:00 i Allmänt,

Känns som om det var ett tag sedan jag bloggade! Har inte haft så mycket och skriva om.
Ja iallafall nu i måndags hoppade jag för fredrik, gick jätte bra tyckte jag. Han vart dock väldigt stark när vi skulle hoppa studs Fredrik bara ''Ni rider som om ni skulle hoppa 150'' hahah, men gick bättre tillslut! han var iallafall väldigt fin på dom andra hindrena! banan var han jätte fin, inte stark,lydig,lite seg bara, det är verkligen jobbigt och träna när det är varmt ute! Nu längtar jag till jag får mig en ny hoppsadel som jag kan rida och sitta ''Riktigt'' i. Vi hoppade kanske runt 80-85.
 
Idag hade vi tänkt rida på långtur men det blev inget med det,så jag rider ut själv istället får se om de kommer lite bilder! filmen från hoppträningen ska jag försöka fixa ikväll! Datorn var ej på min sida igår ;)
Just nu känns det som det står stilla i mitt huvud jag vet inte riktigt vad jag vill längre, allt är så jobbigt just nu. Väldigt svårt och förklara!
 
Bjuder på lite  bilder från träningen på min prins..<3 Mer kommer när jag fått dom andra!
/Lisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela