korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Kvälls fodrat

Publicerad 2013-03-31 20:47:00 i Allmänt,

Hej, nu har jag nyss kollat ponnyakuten på datorn för jag kunde ju inte se det när jag åkte och kvällsfodrade ponnysarna .. 
När jag kom dit gjorde jag iallafall iordning lite, sopade, drog ur strömmen osv sen tog jag in dom och gav dom mat och gosade lite med bebisen sen så åkte jag hem.
Så ja, nu sitter jag här och har fett tråkigt haha, hämtade till och med hem min ''Nya'' kaninbur idag så min lilla svarta kan flytta ut snart , puh ! 
 
Ja blogg.se har krånglat sjukt mycket så har inte kunnat ladda upp några bilder från mobilen.. Men om det inte funkar imorgon så får jag lägga in dom i datorn och lägga upp :)
Ja nu är bloggen iaf uppdaterad tjaoo !
/ Ellinor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela