korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Presentation Lisa!

Publicerad 2013-03-30 10:56:00 i

Tjena jag tänkte skriva lite kort om mig själv, eftersom vi inte hann de igår och att internet krångla osv.

Iallafall jag heter Lisa Magnusson och är 13 år. Jag bor med min familj här i tösse som det heter. Som består av Mamma (åsa) och min Pappa (thomas)
Och så har jag 2 bröder som heter tommie och fredrik, och en storasyster som heter hanna, fast hon bor inte hemma. Mina kaniner Dumle & Doris.
Mina 3 hundar Hugo,Alice & Bonnie.
Mina 3 katter Jojo,Vip & Tjejen.
Sen min häst förstås Cosmos! :')
Jag är en sprallig tjej som älskar att prata.
Jag är ingen "pluggtjej" och gillar skolan osv, nejnej jag hatar skolan (a
Min fritid går ju mest till stallet, jag umgås inte med kompisar så ofta, jo bara i skolan, Men är ju förstås med ellinor mycket eftersom vi rider tsm osv.
Om man har häst får man stå ut med att den tar all tid.
Jag älskar Justin Bieber.
Jag älskar att gå i mjukis, men använder jeans också förstås.
Min favorit mat är nog Tacos.

/Lisa

 

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2013-03-30 19:12:34

Sötnos!

Svar: duja!
korsningsponnys.blogg.se

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-03-30 23:45:18

Tack gullig du! :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela