korsningsPonnys.blogg.se

Hallå där ! Kul att du kikade in ! Dethär är en blogg som handlar om oss, Ellinor och Lisa, Cosmos och Clarissa.

Presentation Ellinor !

Publicerad 2013-03-30 10:40:00 i Allmänt,

Hallå där ! 
Jag är en glad tjej på 12, snart 13 år som brinner för hästar. Förutom hästar så gillar jag att vara med kompisar och bara hänga. I min familj är det min mamma Carina, min syster Elin ochmina bröder Robin och Erik.
Förutom min familj så har jag ju såklart djur också ! Mina katter Nisse,Svea,Tarzan (Lillefot) och Doris,Mina kaniner Zorrow och Fengur och min ponny Clarissa :)
Jag har nästan alltid haft intresse för djur enda sen jag gick på djurpark och red på ridskola osv. För utan djur så finns det ju inget annat kul, eller hur ? Ja mitt i smeten tänkte jag berätta lite annat också.
Min favorit mat är Tacos men pizza ligger på top 2, jag gillar musik också det är ju också ett av mina ''intressen'''.
Jag vet inte riktigt vad ni vill veta men ja har ni några frågor så är det bara att fråga på ! :)
 
/Ellinor

Kommentarer

Postat av: nilla

Publicerad 2013-03-30 19:13:48

Sötis!!

Svar: Åh men du då ? :'D
korsningsponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två hopp och dressyr intresserade ryttare som satsar. Clarissa f.1999 korsningsponny Cosmos f.1999 korsningsponny

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela